تحلیل تکنیکال سهم غاذر 26 مهر 1400 | سایت آموزش بورس ایران
سهم غاذر
  1. خانه
  2. تحلیل تکنیکال بورس
  3. تحلیل تکنیکال سهم غاذر ۲۶ مهر ۱۴۰۰
تحلیل تکنیکال بورس

تحلیل تکنیکال سهم غاذر ۲۶ مهر ۱۴۰۰

تحلیل تکنیکال سهم غاذر ۲۶ مهر ۱۴۰۰ سهم غاذر از زیرمجموعه ی گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر با ۱۵۹ میلیون برگ سهم از سهم های کوچک رشدی بازار دوم بورس به حساب می آید. تابلوی سهم غاذر امروز از این قرار بود که میانگین خرید…
آموزش بورس
مشاوره بورس
پیش بینی بازار

تحلیل تکنیکال سهم غاذر ۲۶ مهر ۱۴۰۰

سهم غاذر از زیرمجموعه ی گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر با ۱۵۹ میلیون برگ سهم از سهم های کوچک رشدی بازار دوم بورس به حساب می آید.

تابلوی سهم غاذر امروز از این قرار بود که میانگین خرید هر حقیقی ۲۲ میلیون و میانگین فروش هر حقیقی ۱۲ میلیون بود که نشان از قدرت خریدار ۱.۷ بوده .

البته این سهم با ورود پول همراه نبوده اما خروج پول سهم چشمگیر نبوده و  نمی توان آن را بعنوان یک نکته ی منفی تلقی کرد.

سهم غاذر در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۰ برای هر سهم ۴۹۷ ریال سود محقق کرد که روند افزایشی داشته و سود ناخالص با رشد ۴۶ درصدی به ۱۴ میلیارد تومان رسید و سود خالص با رشد ۱۰ درصدی به ۸ میلیارد تومان رسید. همچنین این شرکت در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۰ حدود ۲۹ میلیارد تومان درامد داشت.

سهم غاذر از بعد از افزایش سرمایه نتوانسته قیمت ها و اهداف قبلی خود را تاچ کند. اکنون سهم در یک محدوده حمایتی ۲۴۴۲۹ تا ۲۵۱۱۷ قرار دارد که نتوانسته آن را بشکند و همچنین نتوانسته مورد حمایت قرار گیرد.

در صورتی که این سطح حمایتی شکسته شود و کندل تثبیت در زیر این ناحیه زده شود تا محدوده ی حمایتی ۲۱۳۳۴ تا ۲۱۷۹۲ امکان اصلاح وجود دارد. اما در صورت حمایت در ناحیه ی حمایتی میتواند تا تارگت اول یعنی حدود قیمتی ۳۱۸۸۰ و تارگت دوم یعنی محدوده ی قیمتی ۳۶۵۸۰ تا ۳۷۶۱۲ حرکت کند.

حتما بخوانید
تحلیل تکنیکال نماد شبهرن | 8 مهر ۹۹

سهم غاذر اکنون در زیر ابر کوموی نزولی قرار دارد که خود ابر میتواند به عنوان یک مقاومت برای سهم عمل کند و در این نقطه روند بلند مدت سهم را نزولی اعلام میکند.

اما در صورتی که  کندل های سهم در بالای یک ابر کوموی صعودی شکل گیرد میتوان گفت سهم روندش تغییر و صعودی میشود. در حال حاضر تنکانسن و کیجونسن چینش و گارد ایده آل ندارند و روند کوتاه مدت سهم نیز رنج می باشد.

RSIسهم غاذر در محدوده ی اشباع فروش قرار دارد و در این محدوده هاست که سهامدار آماتور خارج میشود و سهامدار حرفه ای بصورت پله ای در نقاط امن وارد میشود چرا که این نقاط برای سهامدار ترس ایجاد میکند.

در صورتی که بخواهید از این سهم میانگین کم کنید می توانید در محدوده های حمایتی به شرط حمایت بصورت پله ای با رعایت مدیریت سرمایه وارد شوید.

 

تحلیل غاذر

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.